Tomislav Tomašević je u jeku predizborne kampanje energično i dramatično najavljivao produljenje tramvajske pruge Sarajevskom, a sada je upitno hoće li ikad profunkcionirati!

“Već krajem ove godine Sarajevska bi trebala postati novi južni cestovni ulaz u Zagreb, a vrlo skoro nakon toga bit će završeno i prvo proširenje tramvajske mreže nakon 25 godina. I vrlo važno, ovim projektom oko 35.000 Zagrepčana iz naselja Travno, Utrine, Dugave, Hrelić i Jakuševec ući će u zonu tramvaja", rekao je svibnju ove godine gradonačelnik Tomašević.
Vanjska poveznica: U Zagrebu se proširuje Sarajevska cesta i gradi prva nova tramvajska pruga nakon 25 godina
Ovih dana priprema se rebalans proračuna u sklopu kojeg će 8 kapitalnih projekata biti "pomaknuto" u izvedbi, a jedan od tih projekata je upravo proširenje tramvajske mreže na Sarajevskoj.
Tomeševićev pročelnik za promet Andro Pavuna ranije je izjavio kako cijeli projekt "Sarajevska" ovisi o tramvajskom okretištu koje uopće nije u ingerenciji Grada Zagreba te je rekao kako se tramvaji moguće uopće neće moći voziti tom trasom.
Kao i njegov prethodnik Bandić, koji mu je očito služio kao uzor, Tomašević se služi PR spinovima i kampanjama koje se u ovom slučaju prokazuju kao najobičnija (još jedna njegova u nizu) predizborna obmana.
Kako ide ona narodna, "obećanje ludom radovanje", šteta što su Tomaševiću "ludi" građani koji su mu dali povjerenje i koji financiraju njegov nerad i nemar.
Rebalans proračuna dovodi u pitanje termin realizacije projekta "Sarajevska"
Za 2 tjedna zakazana je rujanska sjednica zagrebačke gradske skupštine, a jedna od tema bit će rebalans gradskog proračuna.
Kapitalna ulaganja povećanja su s 92 na 97 milijuna eura, no rebalansom proračuna će se umaniti budžet za mnoge ključne infrastrukturne projekte zbog čega će se produljiti rok realizacije.
Jedan od takvih je proširenje tramvajske mreže od Zapruđa Sarajevskom.
Iz Grada se sada pravdaju kako projekte treba dovršavati "jedan po jedan" iz pragmatičnih razloga, no zbog čega takva pragmatika nije postojala u svitanje izborne kampanje kada su se obećavala "brda i doline"?!
Radovi na Sarajevskoj (zasad) će se produžiti za 2 mjeseca, a predviđeni budžet smanjit će se za 6 milijuna eura.
I dok se pročelnik za graditeljstvo Stanko Kordić opravdava kako će kašnjenja biti zbog drugih prijedloga od komunalnih poduzeća poput Vodovoda (ViO) koje su usvojili u sklopu projekta "Sarajevska", pročelnik za promet Andro Pavuna je ranije otkrio problem koji će moguće zaustaviti projekt "Sarajevska" u nedogled!
Andro Pavuna izrijekom tvrdi da tramvaj možda uopće neće voziti Sarajevskom
Zagrebački pročelnik za promet Andro Pavuna dao je intervju za portal "Bauštela" u kojem je pojasnio kako se projekt "Sarajevska" sastoji od 3 faze, od čega su dvije faze u ingerenciji Zagreba (dva kilometra ceste od Zapruđa do Ranžirnog kolodvora te izgradnja tramvajske pruge), dok treća faza ovisi o HAC-u (gradnja nadvožnjaka koji povezuje prometnicu s autocestom).
Naime, tramvaj za redovno prometovanje zahtjeva posebno okretište na kraju svoje linije, a isto je predviđeno u sklopu sjevernog dijela vijadukta kojeg gradi HAC.
Budući se ne zna hoće li i kada HAC dovršiti projekt (op.a. u lipnju ove godine je Državna komisija za javnu nabavu poništila HAC-ov natječaj) postoji dobra šansa da tramvaji uopće neće voziti Sarajevskom do daljnjega, bez obzira na zagrebački dio projekta.
Rekao je kako razmišljaju o alternativama koje iziskuju izmjenu dokumentacije i izradu novog projekta kojim bi osigurali kakvo "privremeno" okretište, ali nije ponudio nikakve konkretne informacije, što znači da je u ovom trenutku projekt "Sarajevska" temeljito upitan!
Povezani članak: Dvije žalbe blokiraju početak radova na vijaduktu Ranžirni kolodovor
Sada se nameću dva ključna pitanja:
1. Jesu li pročelnici Pavuna i Kordić toliko neinformirani i disfunkcionalni da su milijune eura od građana usmjerili u nekoordinirani projekt u svrhu političke propagande gradonačelnika Tomaševića?
2. Smanjuju li se sredstva tog i takvo projekta skorašnjim rebalansom upravo kako bi se "pokrila" i "izbjegla" odgovornost navedenih pročelnika?
Građani će o svemu morati prosuditi sami, imaju dovoljno informacija!
HRT Radio Sljeme širi Fake News o skorašnje prometovanju Sarajevskom
Sramotno je kako je HRT Radio Sljeme prenijelo vijest o skorašnjem tramvajskom prometovanju Sarajevskom, unatoč javno objavljenim činjenicama da je taj projekt usko vezan uz HAC-ov projekt kojem se trenutno ne može predvidjeti dovršetak, a što je svojim javnim izlaganjem potvrdio i sam pročelnik Pavuna.
Facebook objava: "Provjerili smo kako napreduju radovi na Sarajevskoj ulici"
Sljeme je dio nacionalne radiotelevizije koja po Zakonu ima zadatak prenositi točne informacije i vijesti od javnog interesa, a što podrazumijeva temeljitu provjeru svih činjenica.
Navedeno nalaže i novinarski kodeks, no očigledno uredništvo Sljemena (kao i u vrijeme Bandića) hoće bez isprike koristiti javne resurse za političke promocije gradskih čelnika pa makar i šireći netočne i neprovjerene informacije!
O tome smo ih već pisanim putem ranije upozorili, no nikad nismo dobili njihov odgovor...valjda su se durili...ah, tako je to kod uhljeba kad im se dodjeli upravljanje narodnom imovinom!
Podržite nas i podijelite ovaj članak: