Tomislav Tomašević, izuzetno transparentni gradonačelnik Zagreba, priječi nam prisustvovanje konferencijama za medije jer ne želi da postavljamo problematična pitanja! Njemu ne smeta što provodi cenzuru i tako krši Ustav RH! Pametnom dosta!
OGLAS - Sadržaj se nastavlja ispod oglasa!

Pantograf je mehanička sklopka koja je pozicionirana na krovu tramvaja i koju tramvaj koristi za spajanje na elektroenergetsku mrežu ZET-a.

ZG24 / pogledajte video

U posljednjih mjesec dana smo na Maksimirskoj zabilježili čak 4 defekta, od toga 2 eksplozije, a nedavno smo zabilježili čak 2 defekta u samo 1 danu!

Svaki put je do defekta došlo na istom dijelu (južna strana križanja Maksimirska-Jordanovac) i svaki put je intervenirala servisna ekipa za tzv. gornji vod (op.a. žice koje su raspoređene iznad tračnica diljem grada i koje predstavljaju elektroenergetsku mrežu ZET-a).

Jasno se nameće objektivna mogućnost da negdje na tom području gornji vod izaziva kvarove, jer smo upravo na tom području zabilježili identične defekte na starijim Končar niskopodnim tramvajima TMK 2200 na kojima su bili svi zabilježeni defekti.

Sve to nije upalilo alarme upravi ZET-a, koju predvodi tzv. grobar Đure Đakovića Marko Bogdanović (HNS-ov uhljeb tadašnje "Kukuriku koalicije" iz doba vlade Zorana Milanovića), da serviseri gornjeg voda pregledaju kontakt gornjeg voda i tramvajskih pantografa na južnoj strani Maksimirske ceste.

Kako bilo, vjerujemo da čak 4 zabilježena defekta u manje od mjesec dana na Makimirskoj neće biti posljednja!

Čak dvije eksplozije te čak dva defekta u istom danu

ZG24 / pogledajte video

Neven Brnjas, ZET-ov zviždač zabilježio je prvu eksploziju (op.a. u nedostatku boljeg izraza) 07.06.2025. godine, no snimka je nažalost "propala". 

Prije nezakonitog otkaza, o kojem se trenutno vodi sudski postupak, Brnjasa su čuvari ZET-a premlatili i razbili su mu mobitel jer je snimao kaos u spremištu na Remizi (Trešnjevka) pa je od tada njegov mobitel poluispravan.

Kako bilo, brojni svjedoci su potvrdili eksploziju pantografa čiji dio je odletio pod vozilo i prouzročio štetu. Očevid je provela i Policija pa je i ona evidentirala sve okolnosti kritičnog događaja.

Tada nam je Brnjas pojasnio da su pantografi na Končar tramvajima lošije kvalitete i da je zabilježio brojne njihove defekte.

Sljedeći defekt bio je 27.06.2025., a tom prilikom je Brnjas uspješno snimio cijeli događaj i eksploziju pantografa.

Svega dva dana kasnije, točnije 29.06.2025. u razmaku od svega par sati došlo je do nova dva defekta, srećom bez eksplozije i dodatne štete.

Facebook poveznica: 1. kritični događaj
Facebook poveznica: 2. kritični događaj
Facebook poveznica: 3. kritični događaj

Facebook poveznica: 4. kritični događaj

Sva 4 događaja zadesila su ranije Končar tramvaje TMK2200 koji su se proizvodili od 2007. godine.

Vozila su sve češće u kvaru, stalno objavljujemo snimke "šlepanja", a bilo je i požara

Tomislav Tomašević, Marko Bogdanović, ZET, kvarovi tramvaja i autobusa, požari i eksplozije
Facebook / simbolična fotografija

U posljednje vrijeme gotovo svakodnevno zabilježimo barem jedno "šlepanje" tramvaja, a često više njih (nedavno smo ih zabilježili čak 10 u jednom danu), dok vožnju sa "sva 4 žmigavca" toliko često bilježimo da ih kroz dan više niti ne brojimo.

Objavili smo brojne video snimke tramvaja i autobusa u plamenu.

Ni s najnovijim tramvajima nema sreće – mi smo objavili brojne kvarove i "šlepanja", a portal Centar za ekonomsko obrazovanje je objavio ZET-ove podatke po kojima se najnoviji Končar tramvaji TMK2400 zbog kvarova povlače iz prometovanja čak 4 puta češće nego raniji  TMK2200.

Vanjska poveznica: Zbog kvarova, ZET povlači nove tramvaje četiri puta češće nego stare Končareve

Naši izvori iz ZET-a dostavili su nam kompletan popis kvarova i povlačenja iz Dubrave na više stotina stranica (slobodno se sve može uduplati jer je takva situacija i na Remizi).

Dokument: popis kvarova i povlačenja Dubrava

Izvori govore kako je direktor ZET-a Bogdanović u cijelosti upropastio servisne službe i zapravo se čude da uopće bilo koji tramvaj ili autobus uopće vozi.

Dosad je bio problem i u tome što su samo 2 šleperice bile zadužene za čitav Zagreb, no Tomašević ih je odlučio nabaviti još što samo dodatno potvrđuje da je javni prijevoz u potpunom rasulu.

Facebook poveznica: Tomašević nabavlja nove šleperice

Sve to događa se tijekom vladavine gradonačelnika koji zagovara i promovira javni prijevoz kao primarni oblik prijevoza...pametnom dosta!

Imate informacije o ovoj temi? Uočili ste grešku? Kontaktirajte nas
Podržite nas i podijelite ovaj članak:
Back to Top