Jučer ujutro je pušten u promet i 3. novi Končarov tramvaj serijskog broja 2403 na tramvajskoj liniji broj 8 (Zapruđe – Mihaljevac), a iste večeri je snimljen na Maskimirskoj u...
Zapravo ne znamo što mu je bilo, kad se zumira snimka vidi se signalna oznaka 9902 koja označava "kvar" (ili, za lingvističke cjepidlake iz Faktografa i Ureda gradonačelnika, tehničku poteškoću), tramvaj je bio bez putnika i na putu za Dubravu (pretpostavljamo spremište).
Snimka je zabilježena 14.04.2025. oko 23 sata.
ZET je tog jutra objavio priopćenje kako je u prometu i treći novi niskopodni tramvaj proizvođača Končar i to na liniji 8 (Mihaljevac – Zapruđe).
"Prometnom analizom u kojoj su ključni faktori omjer niskopodnih vozila na određenoj liniji, kao i potrebni kapaciteti za prijevoz putnika, odabrana je linija 8 kako bi prijevozna usluga bila čim dostupnija svim korisničkim skupinama, a posebice osobama s invaliditetom te starijim i teže pokretnim osobama."
"Podsjećamo, prva dva tramvaja već voze na linijama 1 i 13, a u petak je ZET-u isporučen i četvrti tramvaj koji se intenzivno testira kako bi se čim prije uključio u promet."
"Riječ je o prvim novim tramvajima u Zagrebu nakon 15 godina. Do kraja godine pristići će svih 20, dok se iduće godine nastavlja isporuka dodatnih 20, a slijedi nabavka još 40 dužih tramvaja što će značajno modernizirati vozni park ZET-a, a prijevoznu uslugu učiniti još kvalitetnijom."
Povezani članak: ZET: U prometu treći novi niskopodni tramvaj
Mi ćemo vas podsjetiti kako su sva 3 tramvaja koja su došla i puštena u promet već prvog dana zabilježili probleme (mi smo to nazvali "kvarom", Dinka Živalj i Luka Korlaet "rutinskom kontrolom").
Faktograf je tada uzeo za svjetsku istinu izjavu Dinke Živalj (Tomaševićeve glasnogovornice, koja se u tramvaje kuži koliko i u život na Marsu) bez da je tražio i dobio odgovor Kočnara (koji je tramvaje proizveo i koji ih održava po ugovoru) o čemu se radilo (upit su poslali tek kad smo najavili tužbe za klevetu) i ustanovio na razini papinske bule da nije bio kvar – bit će zanimljivo pojasniti na sudu što je točno bilo budući nisu dobili odgovor Končara, a sami se (kao i Dinka Živalj) uopće ne razumiju u bilo što u vezi tih tramvaja osim kako ući u njih i voziti se u njima...barem dok ne odu na "rutinsku kontrolu"!
Povezani članak: Novi Končarov tramvaj opet je stajao - opet "rutinska kontrola" ?!?
Podržite nas i podijelite ovaj članak: