Danas ujutro opet je, iz nepoznatih razloga, došlo do zastoja u prometu zbog novog Končarovog tramvaja. Možda je opet u pitanju "rutinska kontrola"?!
Naime, portal Zagreb.info je na svom instagramu objavio snimku novog Končarovog tramvaja serijske oznake 2401 kako iz neutvrđenih razloga stoji sa "sva 4" upaljena žmigavca, što bi signaliziralo da nije u prometovanju!
Teško je očekivati da će ova "transparentna" zagrebačka vlast predočiti sve detalje incidenta jer su zadnji put kad je ovaj tramvaj bio u zastoju rekli kako se radi o "rutinskoj kontroli" uslijed koje je vozilo povučeno iz prometa na Remizu da bi kasnije bilo opet vraćeno u promet (barem kako tvrdi Dinka Živalj, Tomaševićeva glasnogovornica).
Naravno, nitko nije pojasnio zbog čega su za rutinsku kontrolu inženjeri došli na okretište na Zapadnom kolodvoru i zašto tramvaj (ako je doista rutinski pregled u pitanju) nije sam otišao na Remizu na pregled, nego je doslovno stajao na Zapadnom kolodvoru dok nisu došli inženjeri da bi tek nakon toga vozio na Remizu na rutinsku kontrolu!
Kako bilo, Faktograf je (ne dobivši odgovor od proizvođača Končara, koji je jedini odgovoran po ugovoru za održavanje tih tramvaja) zaključio kako se ne radi o kvaru i kako svi koji govore o kvaru šire lažne vijesti!
Vanjska poveznica: Novi niskopodni tramvaj nije u kvaru, niti je Faktograf “priznao” da je za njegovu nabavu zaslužan Bandić
O svemu će odlučivati Kazneni sud u zagrebu povodom naše tužbe, a u postupku će biti ispitani svi akteri pa će se jednom zauvijek razjasniti što se točno dogodilo prilikom prve vožnje tramvaja 2401!
Kako bilo, od onda je došlo do zatoja i drugog tramvaja u Zagrebu (2402), ali i prvog u Osijeku!
Povezani članak: Novi Končarev tramvaj stao uslijed nepoznatog kvara
A danas je 2401 opet u...nečemu...da li u problemima ili u rutinskoj kontroli, pitat ćemo Faktograf! :-))))
Iz (ne)poznatih razloga Končarevi tramvaji jednostavno ne voze "kao novi", točnije, čovjek bi od potpuno novih tramvaja očekivao da će imati manje zastoja - budimo iskreni, ne bi smjeli uopće imati zastoja, a svakako se ne bi smjeli "voziti" vučnom službom prvog radnog dana kao nedavno 2402!
Dok čekamo odgovor jedino što možemo je fotografirati i objavljivati i postavljati pitanje gradonačelniku zbog čega javno ne objavi tehničku dokumentaciju zastoja novih tramvaja, ako već govori da je transparentan ?!?
Podržite nas i podijelite ovaj članak: